.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناشران برجسته در نمایشگاه کتاب مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور ناشران برجسته کشور در بزرگترین نمایشگاه کتاب استان در ساری خبر داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در ساری افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب بزرگترین رخداد فرهنگی مازندران محسوب می شود که همزمان با جشن های پیروزی انقلاب در استان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با استقبال گسترده مازندرانی ها همراه است و نقش مهمی در تعامل خانواده ها با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ایفا می کند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه جریان ساز توجه افکار عمومی در مازندران به کتاب محسوب می شود و تازه های نشر را به مخاطبان عرضه می دارد.

ابراهیمی با اشاره به نقش رسانه ها برای رونق هرچه بیشتر نمایشگاه کتاب مازندران گفت: اهالی رسانه باید با انعکاس و اطلاع رسانی وسیع پیرامون این رویداد، جشن بزرگ کتاب را در جشن سالگرد پیروزی انقلاب رقم بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان استان و شهرستان ها باید زمینه حضور گسترده مردم فرهنگ دوست مازندران را در این نمایشگاه فراهم کنند، از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران برای تحقق این رویداد بزرگ قدردانی کرد.

تخفیف 40 درصدی خرید کتاب در نمایشگاه مازندران

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز از تشکیل کمیته های مختلف ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران خبر داد.

عین الله فلاح افزود: این رویداد از لحاظ فراگیری و جلب توجه خانواده های مازندران، یک اتفاق بزرگ فرهنگی محسوب می شود.

وی افزود: بی تردید برگزاری نمایشگاه کتاب با این ابعاد به همراهی و همدلی همه دستگاه های اجرایی به ویژه در سطح مرکز استان مازندران نیاز دارد.

فلاح، به تخفیف آثار عرضه شده در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با یارانه اختصاص داده شده به بن های نمایشگاه، خریداران از تخفیف 40 درصدی برخوردار خواهند بود.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی مازندران به تقارن برگزاری نمایشگاه با جشن های دهه فجر اشاره کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط عمومی در نمایشگاه همواره مورد توجه بوده تا علاقمندان علاوه بر بازدید از نمایشگاه در جشن ها، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از پیش مورد تکریم قرار دهند.

وی افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب با اجرای دهها برنامه جنبی فرهنگی و هنری همراه خواهد بود تا خانواده ها علاوه بر خرید کتاب حضور هنرمندان و فرهیختگان نیز بهره مند شوند.

نمایشگاه کتاب مازندران با همکاری معاونت فرهنگی وزرات ارشاد و مرکز نمایشگاهی در کیلومتر هفت جاده ساری نکا برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.078 seconds.